Recruitment for courses 2025/2026

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

Kurs Marketing Internetowy - 2025/2026

Details
Code MI_KURS_2025_2026
Organizational unit Faculty of Computer Science
Form of studies Part-time
Level of education Postgraduate (post diploma)
Educational profile academic
Language(s) of instruction Polish
Minimum number of students 30
Duration 2 semestry
Recruitment committee address Politechnika Białostocka
Wydział Informatyki
ul. Wiejska 45A
15-351 Białystok
Office opening hours Wydział Informatyki pokój A016
poniedziałek – piątek od 07:30 do 14:30
tel. (85) 746 90 99
kom. 789 284 909
wi.pd@pb.edu.pl
  Ask a question
Phase 1 (01.07.2025 08:00 – 30.09.2025 15:00)

Kurs poświęcony jest wykorzystywaniu nowych mediów w prowadzeniu biznesu, pracy czy realizowaniu swojej pasji! Jesteś przedsiębiorcą, freelancerem, blogerem, pasjonatem? Podczas kursu dowiesz się, na czym polega prowadzenie działań marketingowych w Internecie. Zdobyta wiedza pomoże Ci w realizacji nowych przedsięwzięć oraz budowaniu wizerunku marki. Pod okiem ekspertów z całej Polski nauczysz się jak: • Planować działania marketingowe i kreatywne kampanie w Internecie •Prowadzić działania w mediach społecznościowych • Samodzielnie korzystać z nowoczesnych narzędzi marketingowych • Skutecznie zwrócić uwagę klientów na swoją markę • Prawidłowo budować współpracę ze specjalistycznymi agencjami.

Uczestnicy pozyskają wiedzę z zakresu: pojęć związanych z marketingiem internetowym, Public Relations, mediami społecznościowymi i biznesem elektronicznym, przygotowywania planu wdrożenia i strategii, opracowywania planu marketingowego i promocji, określania potrzeb finansowych na start i początkowy etap realizacji projektu, zagadnień związanych z ideą realizacji biznesu w modelu elektronicznym, przypadków biznesowych case-study na bazie przykładów firm/realizacji godnych uznania.

Opis kursu

Program kursu

Kurs "Marketing Internetowy" trwa dwa semestry.

Program kursu (238 godzin: wykłady, warsztaty i pracownie komputerowe) obejmuje następujące przedmioty: • Komunikacja w nowych mediach • Strategia i budowanie marki  Marketing Treści - Webwriting i kreacja  Internet jako pole badań  Zarządzanie biznesem w Internecie  Serwisy WWW - Rodzaje i przeznaczenie  Pozyskiwanie ruchu w Internecie • Storytelling i twórcy internetowi • Biznes w Internecie - Prawo i planowanie • Komunikacja Mobile i User Experience • Kampanie - Działania płatne w Internecie • Projekt zaliczeniowy.

Tryb kursu

Zaoczny, zjazdy w soboty i niedziele, przeważnie 2 razy w miesiącu. Na semestr przypada 10 zjazdów. 

Forma zajęć: około 200h zajęcia stacjonarne oraz około 30h zajęć online.

Ukończenie kursu

Po zrealizowaniu wszystkich zajęć, uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu.

Rekrutacja 

Aby wziąć udział w rekrutacji należy:
• wypełnić formularz zgłoszeniowy na kurs (online), a następnie podpisać formularz osobiście w pokoju A016 Wydziału Informatyki;

• opłata rekrutacyjna nie jest pobierana;

• kurs jest kierowany głównie do osób nieposiadających dyplomu uczelni wyższej;

Termin rekrutacji: 17 czerwca - 4 października 2024 (o przyjęciu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń).

Czesne 

Opłata za semestr: 4300,00zł 
Opłata za cały rok: 8600,00zł 

Istnieje możliwość rozbicia opłat na 4 lub 8 rat.