| Code | MI_KURS_2025_2026 |
|---|---|
| Organizational unit | Faculty of Computer Science |
| Form of studies | Part-time |
| Level of education | Postgraduate (post diploma) |
| Educational profile | academic |
| Language(s) of instruction | Polish |
| Minimum number of students | 30 |
| Duration | 2 semestry |
| Recruitment committee address | Politechnika Białostocka Wydział Informatyki ul. Wiejska 45A 15-351 Białystok |
| Office opening hours | Wydział Informatyki pokój A016 poniedziałek – piątek od 07:30 do 14:30 tel. (85) 746 90 99 kom. 789 284 909 wi.pd@pb.edu.pl |
| Ask a question | |
- Phase 1 (01.07.2025 08:00 – 17.10.2025 15:00)
Kurs poświęcony jest wykorzystywaniu nowych mediów w prowadzeniu biznesu, pracy czy realizowaniu swojej pasji! Jesteś przedsiębiorcą, freelancerem, blogerem, pasjonatem? Podczas kursu dowiesz się, na czym polega prowadzenie działań marketingowych w Internecie. Zdobyta wiedza pomoże Ci w realizacji nowych przedsięwzięć oraz budowaniu wizerunku marki. Pod okiem ekspertów z całej Polski nauczysz się jak: • Planować działania marketingowe i kreatywne kampanie w Internecie •Prowadzić działania w mediach społecznościowych • Samodzielnie korzystać z nowoczesnych narzędzi marketingowych • Skutecznie zwrócić uwagę klientów na swoją markę • Prawidłowo budować współpracę ze specjalistycznymi agencjami.
Uczestnicy pozyskają wiedzę z zakresu: pojęć związanych z marketingiem internetowym, Public Relations, mediami społecznościowymi i biznesem elektronicznym, przygotowywania planu wdrożenia i strategii, opracowywania planu marketingowego i promocji, określania potrzeb finansowych na start i początkowy etap realizacji projektu, zagadnień związanych z ideą realizacji biznesu w modelu elektronicznym, przypadków biznesowych case-study na bazie przykładów firm/realizacji godnych uznania.
Opis kursu
Program kursu
Kurs "Marketing Internetowy" trwa dwa semestry.
Program kursu (238 godzin: wykłady, warsztaty i pracownie komputerowe) obejmuje następujące przedmioty: • Komunikacja w nowych mediach • Strategia i budowanie marki • Marketing Treści - Webwriting i kreacja • Internet jako pole badań • Zarządzanie biznesem w Internecie • Serwisy WWW - Rodzaje i przeznaczenie • Pozyskiwanie ruchu w Internecie • Storytelling i twórcy internetowi • Biznes w Internecie - Prawo i planowanie • Komunikacja Mobile i User Experience • Kampanie - Działania płatne w Internecie • Projekt zaliczeniowy.
Tryb kursu
Zaoczny, zjazdy w soboty i niedziele, przeważnie 2 razy w miesiącu. Na semestr przypada 10 zjazdów.
Forma zajęć: około 200h zajęcia stacjonarne oraz około 30h zajęć online.
Harmonogram zjazdów 2025/2026:
Semestr 1 (zimowy)
1. 25-26.10.2025, 2. 15-16.11.2025, 3. 22-23.11.2025, 4. 06-07.12.2025, 5. 13-14.12.2025, 6. 10-11.01.2026, 7. 17-18.01.2026, 8. 14-15.02.2026, 9. 21-22.02.2026
Semestr 2 (letni)
1. 07-08.03.2026, 2. 14-15.03.2026, 3. 28-29.03.2026, 4. 11-12.04.2026, 5. 25-26.04.2026, 6. 09-10.05.2026, 7. 23-24.05.2026, 8. 30-31.05.2026, 9. 13-14.06.2026, 10. 27-28.06.2026
Ukończenie kursu
Po zrealizowaniu wszystkich zajęć, uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu.
Rekrutacja
Aby wziąć udział w rekrutacji należy:
• wypełnić formularz zgłoszeniowy na kurs (online), a następnie podpisać formularz osobiście w pokoju A016 Wydziału Informatyki;
• opłata rekrutacyjna nie jest pobierana;
• kurs jest kierowany głównie do osób nieposiadających dyplomu uczelni wyższej;
Termin rekrutacji: 1 lipca - 17 października 2025 (o przyjęciu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń).
Czesne
Opłata za semestr: 4300,00zł
Opłata za cały rok: 8600,00zł
Istnieje możliwość rozbicia opłat na 4 lub 8 rat.
WIĘCEJ INFORMACJI O KIERUNKU: https://podyplomowe.wi.pb.edu.pl/

