• zaloguj się
  • utwórz konto

Rekrutacja na kursy i szkolenia 2024/2025

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Kurs Marketing Internetowy - 2024/2025

Szczegóły
Kod MI_KURS_2024_2025
Jednostka organizacyjna Wydział Informatyki
Forma studiów Niestacjonarne
Poziom kształcenia Podyplomowe
Profil studiów ogólnoakademicki
Języki wykładowe polski
Minimalna liczba studentów 30
Czas trwania 2 semestry
Adres komisji rekrutacyjnej Politechnika Białostocka
Wydział Informatyki
ul. Wiejska 45A
15-351 Białystok
Godziny otwarcia sekretariatu Wydział Informatyki pokój A016
poniedziałek – piątek od 07:30 do 14:30
tel. (85) 746 90 99
kom. 789 284 909
wi.pd@pb.edu.pl
  Zadaj pytanie
Obecnie nie trwają zapisy.

Minione tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (17.06.2024 08:00 – 04.10.2024 15:00)

Kurs poświęcony jest wykorzystywaniu nowych mediów w prowadzeniu biznesu, pracy czy realizowaniu swojej pasji! Jesteś przedsiębiorcą, freelancerem, blogerem, pasjonatem? Podczas kursu dowiesz się, na czym polega prowadzenie działań marketingowych w Internecie. Zdobyta wiedza pomoże Ci w realizacji nowych przedsięwzięć oraz budowaniu wizerunku marki. Pod okiem ekspertów z całej Polski nauczysz się jak: • Planować działania marketingowe i kreatywne kampanie w Internecie •Prowadzić działania w mediach społecznościowych • Samodzielnie korzystać z nowoczesnych narzędzi marketingowych • Skutecznie zwrócić uwagę klientów na swoją markę • Prawidłowo budować współpracę ze specjalistycznymi agencjami.

Uczestnicy pozyskają wiedzę z zakresu: pojęć związanych z marketingiem internetowym, Public Relations, mediami społecznościowymi i biznesem elektronicznym, przygotowywania planu wdrożenia i strategii, opracowywania planu marketingowego i promocji, określania potrzeb finansowych na start i początkowy etap realizacji projektu, zagadnień związanych z ideą realizacji biznesu w modelu elektronicznym, przypadków biznesowych case-study na bazie przykładów firm/realizacji godnych uznania.

Opis kursu

Program kursu

Kurs "Marketing Internetowy" trwa dwa semestry.

Program kursu (238 godzin: wykłady, warsztaty i pracownie komputerowe) obejmuje następujące przedmioty: • Komunikacja w nowych mediach • Strategia i budowanie marki  Marketing Treści - Webwriting i kreacja  Internet jako pole badań  Zarządzanie biznesem w Internecie  Serwisy WWW - Rodzaje i przeznaczenie  Pozyskiwanie ruchu w Internecie • Storytelling i twórcy internetowi • Biznes w Internecie - Prawo i planowanie • Komunikacja Mobile i User Experience • Kampanie - Działania płatne w Internecie • Projekt zaliczeniowy.

Tryb kursu

Zaoczny, zjazdy w soboty i niedziele, przeważnie 2 razy w miesiącu. Na semestr przypada 10 zjazdów. 

Forma zajęć: około 200h zajęcia stacjonarne oraz około 30h zajęć online.

Ukończenie kursu

Po zrealizowaniu wszystkich zajęć, uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu.

Rekrutacja 

Aby wziąć udział w rekrutacji należy:
• wypełnić formularz zgłoszeniowy na kurs (online), a następnie podpisać formularz osobiście w pokoju A016 Wydziału Informatyki;

• opłata rekrutacyjna nie jest pobierana;

• kurs jest kierowany głównie do osób nieposiadających dyplomu uczelni wyższej;

Termin rekrutacji: 17 czerwca - 4 października 2024 (o przyjęciu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń).

Czesne 

Opłata za semestr: 4300,00zł 
Opłata za cały rok: 8600,00zł 

Istnieje możliwość rozbicia opłat na 4 lub 8 rat.