Kod | MI_KURS_2024_2025 |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Informatyki |
Forma studiów | Niestacjonarne |
Poziom kształcenia | Podyplomowe |
Profil studiów | ogólnoakademicki |
Języki wykładowe | polski |
Minimalna liczba studentów | 30 |
Czas trwania | 2 semestry |
Adres komisji rekrutacyjnej | Politechnika Białostocka Wydział Informatyki ul. Wiejska 45A 15-351 Białystok |
Godziny otwarcia sekretariatu | Wydział Informatyki pokój A016 poniedziałek – piątek od 07:30 do 14:30 tel. (85) 746 90 99 kom. 789 284 909 wi.pd@pb.edu.pl |
Zadaj pytanie |
- Tura 1 (17.06.2024 08:00 – 04.10.2024 15:00)
Kurs poświęcony jest wykorzystywaniu nowych mediów w prowadzeniu biznesu, pracy czy realizowaniu swojej pasji! Jesteś przedsiębiorcą, freelancerem, blogerem, pasjonatem? Podczas kursu dowiesz się, na czym polega prowadzenie działań marketingowych w Internecie. Zdobyta wiedza pomoże Ci w realizacji nowych przedsięwzięć oraz budowaniu wizerunku marki. Pod okiem ekspertów z całej Polski nauczysz się jak: • Planować działania marketingowe i kreatywne kampanie w Internecie •Prowadzić działania w mediach społecznościowych • Samodzielnie korzystać z nowoczesnych narzędzi marketingowych • Skutecznie zwrócić uwagę klientów na swoją markę • Prawidłowo budować współpracę ze specjalistycznymi agencjami.
Uczestnicy pozyskają wiedzę z zakresu: pojęć związanych z marketingiem internetowym, Public Relations, mediami społecznościowymi i biznesem elektronicznym, przygotowywania planu wdrożenia i strategii, opracowywania planu marketingowego i promocji, określania potrzeb finansowych na start i początkowy etap realizacji projektu, zagadnień związanych z ideą realizacji biznesu w modelu elektronicznym, przypadków biznesowych case-study na bazie przykładów firm/realizacji godnych uznania.
Opis kursu
Program kursu
Kurs "Marketing Internetowy" trwa dwa semestry.
Program kursu (238 godzin: wykłady, warsztaty i pracownie komputerowe) obejmuje następujące przedmioty: • Komunikacja w nowych mediach • Strategia i budowanie marki • Marketing Treści - Webwriting i kreacja • Internet jako pole badań • Zarządzanie biznesem w Internecie • Serwisy WWW - Rodzaje i przeznaczenie • Pozyskiwanie ruchu w Internecie • Storytelling i twórcy internetowi • Biznes w Internecie - Prawo i planowanie • Komunikacja Mobile i User Experience • Kampanie - Działania płatne w Internecie • Projekt zaliczeniowy.
Tryb kursu
Zaoczny, zjazdy w soboty i niedziele, przeważnie 2 razy w miesiącu. Na semestr przypada 10 zjazdów.
Forma zajęć: około 200h zajęcia stacjonarne oraz około 30h zajęć online.
Ukończenie kursu
Po zrealizowaniu wszystkich zajęć, uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu.
Rekrutacja
Aby wziąć udział w rekrutacji należy:
• wypełnić formularz zgłoszeniowy na kurs (online), a następnie podpisać formularz osobiście w pokoju A016 Wydziału Informatyki;
• opłata rekrutacyjna nie jest pobierana;
• kurs jest kierowany głównie do osób nieposiadających dyplomu uczelni wyższej;
Termin rekrutacji: 17 czerwca - 4 października 2024 (o przyjęciu na kurs decyduje kolejność zgłoszeń).
Czesne
Opłata za semestr: 4300,00zł
Opłata za cały rok: 8600,00zł
Istnieje możliwość rozbicia opłat na 4 lub 8 rat.